Hubertusseuralle uusi ratsastuskouluyrittäjä

Hubertusseuralla on ilo ilmoittaa, että 100-vuotiaan seuramme ratsastuskouluperinne jatkuu keskeytyksettä. Elokuussa 2023 Laukan Ratsutilan yrittäjä Karoliina Laurila siirtää ratsastuskoulutoimintansa Savitaipaleelta Lappeenrantaan ja toiminta jatkuu Hubertusseuran tiloissa nimellä Ratsastuskoulu Hubertus.

Karoliina Laurila on koulutukseltaan ratsastuksenopettaja ja hänellä on pitkä kokemus ratsastuskoulun pyörittämisestä.  Olemme erittäin iloisia saadessamme hänet  yrittäjäksi tiloihimme ja päästessämme yhdessä kehittämään ratsastuskeskuksen toimintaa.

Hubertusseuran yksityistalli siirtyy myös Karoliina Laurilan hoitoon elokuun alkupuolella.

Toivotamme Karon ja koko perheen sydämellisesti tervetulleiksi Hubsille ja odotamme jo innolla yhteistyön aloittamista elokuussa.

Lisätietoja aloitusajankohdasta ja tuntikalenterista seuraa lähitulevaisuudessa.

Hubertusseura ry hallitus