Liity jäseneksi

Jäsenmaksut 2024

Seniorit 68,50 € (liiton osuus 56 €)

Juniorit 60 € (liiton osuus 49 €)

Perhejäsen seniori 40 € (liiton osuus 28 €)

Perhejäsen juniori 36 € (liiton osuus 24,50 €)

Kannatusjäsen 30 €

Suomen Ratsastajainliiton jäsenseuroilla on käytössä erilaisia jäsenlajeja. SRL-täysjäsen (seniori ja juniori) saa kaikki liiton tarjoamat jäsenedut. SRL-perhejäsenen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää kansallista A- tai B-kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Perhejäsenen täytyy kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen. Seuroilla voi olla myös kannatusjäseniä, mutta he eivät saa mitään liiton jäsenetuja. Esimerkiksi osallistuakseen seura- ja aluekilpailuihin ratsastajan tulee olla joko täys- tai perhejäsen. Jäsen on juniori-ikäinen vielä sen vuoden, kun hän täyttää 18 vuotta.

Tutustu tarkemmin SRL:n jäsenetuihin osoitteessa ratsastus.fi/jasenelle

Jäsenkortti

Vuoden 2021 alusta jäsenkorttinäkymä on siirtynyt liiton Jäsenhuoneeseen ja muovikorteista on luovuttu.

Uudet jäsenet

Ota yhteys jäsensihteeriin, niin sinuun  otetaan yhteyttä. Kerro viestissä nimi, osoite, henkilötunnus ( koska jäsenyytesi sisältää vakuutuksen), sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Samalla annat suostumuksen sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron käyttämiseen jäsenen ja seuran väliseen yhteydenpitoon. Näitä tietoja ei luovuteta kenellekään eikä näitä käytetä mihinkään muuhun. Jäsenellä on oikeus peruuttaa tämä suostumus milloin tahansa.

Jäsensihteeri

Helmi Heikkinen

p. 044 9729 091

Mikäli syystä tai toisesta haluat erota Hubertusseurasta, siitä tulee ilmoittaa kirjallisesti (tekstiviesti tai sähköposti) jäsensihteerille.