Hubertusseura etsii uutta ratsastuskouluyrittäjää

Hubertusseuran tiloissa toiminut Ratsastuskoulu Synergia siirtyy syksyllä 2023 Helsinkiin Ruskeasuolle. Yrittäjä Synnöve Hagman on saanut ainutlaatuisen tilaisuuden siirtyä takaisin kotiseudulleen ja näin ollen toiminta Lappeenrannassa loppuu. Hubertusseura etsii nyt uutta yrittäjää jatkamaan ratsastuskoulutoimintaa tiloissaan.

Hubertusseuran tallissa on tilaa 17 hevoselle, käytössä iso maneesi ja ulkokenttä. Sekä maneesin että ulkokentän pohjat on uusittu, kentällä on uusi automaattinen kastelujärjestelmä ja muutenkin puitteet ratsastuskoulutoiminnalle ovat erittäin hyvät.

Hubertusseura järjestää aktiivisesti koulu- ja esteratsastuskilpailuja, joten uuden yrittäjän toivotaan osallistuvan aktiivisesti myös kilpailutoimintaan seuran kanssa.

Hubertusseura täyttää tänä vuonna 100-vuotta, joten uudella yrittäjällä on nyt hieno tilaisuus päästä heti osallistumaan juhlavuoden tapahtumiin ja kilpailuihin!

Yksityistallin toiminta jatkuu entisellään eikä siihen ole tulossa muutoksia.

Lisätietoja antavat Anne Pesu 050 597 4914 ja Riitta Riikonen 040 725 2871