Kentän ja maneesin varaaminen

Hubertusseura ry päättää maneesin- ja kenttien käyttöoikeuden myöntämisestä (vuosi, kuukausi- ja yksittäiset käyttäjät). Käyttöoikeuden saaneet henkilöt sitoutuvat noudattamaan maneesin- ja kenttien käyttösääntöjä. Yksittäisten käyttäjien tulee suorittaa maksu ennen maneesiin tuloa.

Tallin ulkopuolisten ratsukoiden tulee tehdä varaus etukäteen ennen maneesiin/kentälle tuloa. Maneesin ja kenttien käyttö ilman Hubertusseura ry:n myöntämää lupaa on ankarasti kielletty.

Kaupallisen valmennustilaisuuden ja muiden kaupallisten tilaisuuksien järjestämiseen tarvitaan aina Hubertusseura ry:n hallituksen lupa. Lupa haetaan toimittamalla  valmennukseen liittyvät tiedot sähköpostilla [email protected] hyvissä ajoin ennen haluttua ajankohtaa.

Ennen varausta, tutustu Maneesi- ja kenttämaksut sekä Kentän- ja maneesin käyttösääntöihin

Tunti ennen ja tunti jälkeen ratsastuskoulun tuntien on varattu yksityistallin vapaaseen ratsastukseen, jolloin ei ole soveliasta järjestää valmennuksia.

Linkki maneesin varauskalenteriin https://kalenteri.varaukset.fi/hubertusseura/75